دستگاه لیزر پلاتینیوم در اصفهان

اجاره روزانه و مدتی دستگاه لیزر پلاتینیوم در اصفهان، را با کمترین قیمت از مجموعه اصفهان لیزر بخواهید. کادر این مجموعه قادر هستند نحوه صحیح کار با این دستگاه را برای شما عزیزان توضیح دهند.

یکی از مجهزترین دستگاه های لیزر موجود در بازار برای از بین بردن موهای زائد بدن، استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم می باشد. سیستم خنک کننده بسیار قوی که در این دستگاه قرار داده شده است، باعث شده است تا در صورت استفاده از آن ها مشکلات پوستی برای شما ایجاد نشود. دستگاه های پلاتینیوم مشابه با دستگاه لیزر تیتانیوم اصفهان قابلیت کار کردن همزمان با سه طول موج 755، 810 و 1064 را دارد. از این نوع دستگاه می توانید برای انواع پوست های تیره و روشن با موهای ضخیم و یا نازک استفاده کنید. بسته به نوع پوستی که دارید، تعداد جلساتی که نیاز است تا با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم موهای زائد بدن را به طور کامل از بین برد، متفاوت می باشد. از دستگاه های لیزر پلاتینیوم می توان برای خانم ها و آقایان استفاده کرد.

اجاره دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم در اصفهان

جهت اطلاع از شرایط اجاره دستگاه های لیزر پلاتینیوم در مجموعه اصفهان لیزر، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم می تواند با گرم کردن سطح پوست، بر روی فولیکول های مو اثر گذاشته و باعث از بین رفتن آن ها شود. سری دستگاه به گونه طراحی شده است که بدون این که به بافت های مجاور آسیبی وارد شود، می توان با استفاده از دستگاه های پلاتینیوم برای نواحی مشخصی از پوست از آن ها استفاده کرد. سری این نوع دستگاه های لیزر به شکل مخروطی می باشد، این امر باعث می شود تا از آن ها بتوان در نواحی از بدن که دسترسی به آن راحت نیست، استفاده کرد. دوران نقاهت در هنگام استفاده از دستگاه های لیزر پلاتینیوم بسیار کم می باشد، پس از اتمام لیزر به وسیله این دستگاه می توانید فعالیت روزانه خود را ادامه دهید.