دستگاه لیزر تیتانیوم اصفهان

جهت اطلاع از قیمت اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم اصفهان، می توانید با تیم مشاوره مجموعه اصفهان لیزر تماس بگیرید. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مرکز لیزر در اصفهان قادر است علاوه بر انجام خدمات لیزر برای مراجعه کننده های عزیز خود، در زمینه اجاره انواع برندهای دستگاه لیزر نیز بالاترین سطح خدمات را ارائه دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم می تواند با ترکیب سه طول موج، موهای زائد بدن را به طور کامل از بین ببرد. این نوع دستگاه قابلیت تنظیم در طول های موج بالا و پایین را دارند، از طول موج بالای آن برای از بین بردن موهای ضخیم و از طول موج های پایین آن برای از بین بردن موهای نازک استفاده می شود. استفاده از دستگاه های لیزر تیتانیوم هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و مشکلات پوستی را برای افراد ایجاد نمی کند. صفحه نمایش این دستگاه به صورت لمسی می باشد، این امر باعث می شود اپراتور بتواند به راحتی پارامترهای دستگاه را تنظیم کند.

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم اصفهان

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم را با قیمتی استثنایی از مجموعه اصفهان لیزر بخواهید. به دلیل مشخصات فنی و نوع عملکردی که این نوع دستگاه لیزر دارد، توانسته است درصد رضایت بسیاری از افراد را جلب کند. برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت دقیق اجاره دستگاه لیزر کندلا اصفهان و دستگاه تیتانیوم می توانید با کارشناسان مجموعه اصفهان لیزر در ارتباط باشید. با لیزر به وسیله دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید پوستی بسیار صاف و بدون مویی را داشته باشید. این نوع دستگاه مناسب برای استفاده همه نوع پوستی می باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کشور آمریکا می باشد، امروزه کشور چین نیز اقدام به تولید این دستگاه کرده است.

نفوذ بسیار بالایی که دستگاه های لیزر تیتانیوم دارند، باعث شده است تا تاثیرات بسیار خوبی بر روی ملانین و ریشه های موهای زائد بگذارند. طراحی به کار رفته در این دستگاه به گونه ای می باشد که از دو فیلتر و دو عدد هندپیس در آن ها استفاده شده است. هندپیس های دستگاه را می توان به صورت جداگانه و یا همزمان استفاده کرد. دستگاه لیزر تیتانیوم قابل استفاده برای نواحی مختلف بدن از جمله دست، پا، بیکنی، زیر بغل، شکم و … است. با تنظیم هر یک از طول موج های 755، 810 و 1064 نانومتر می توان میزان اثرگذاری و شدت لیزر را در دستگاه تنظیم کرد. اپراتور بسته به نوع پوستی که دارید توسط صفحه نمایش دستگاه، بهترین طول موج را برای شما انتخاب می کند. سری های یکبار مصرفی که در دستگاه های لیزر تیتانیوم وجود دارد، باعث می شود تا شما در محیطی کاملا بهداشتی اقدام به از بین بردن کامل موهای زائد بدن خود کنید.