درد لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

مقدمه

بهترین مرکز لیزر در اصفهان با توجه به نیاز مشتریان شرایط مناسبی را برای لیزر انواع موهای زائد فراهم کرده است. این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته ی لیزر اصولی ترین راهکارها را برای رفع موهای زائد در بدن به کار می گیرد. برای استفاده از این خدمات با قیمت مناسب در این مرکز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرد. درد لیزر موهای زائد یکی از دلایلی است که باعث می شود بسیاری از افراد از انجام آن سرباز بزنند. به دلیل صحبت هایی که درباره ی درد در زمان انجام لیزر می شود امکان به وجود آمدن این مشکلات بیشتر خواهد بود، در صورتی که ممکن است این درد برای برخی از افراد بیشتر حس شود و افراد دیگر درد زیادی در زمان انجام لیزر حس نکنند. برخی از افراد فکر می کنند در صورتی که درد زیادی حس کنند امکان بی کیفیت بودن و یا خرابی در دستگاه وجود دارد و با تجربه ی این شرایط بدون دانستن منشا درد برای تغییر مرکز لیزر اقدام می کنند. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با علت درد لیزر موهای زائد و راهکارهایی برای کاهش آن توضیح دهیم.

علت درد لیزر چیست

اولین دلیل که باعث می شود امکان ایجاد درد در زمان لیزر به وجود بیاید رنگ پوست افراد است. رنگ پوست همه ی افراد از تیره تا روشن به 6 دسته طبقه بندی می شود. این درد به دلیل ملاتونین موجود در پوست افراد است. در افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند، این میزان بیشتر است و باعث احساس کمتری از درد می شود. تابیدن امواج زائد باعث حذف این ملاتونین در برخی از پوست ها می شود. به همین دلیل پوست های تیره درد بیشتری را در زمان انجام خدمات لیزر احساس می کنند. برای آشنایی با انواع تیپ های پوستی با ما همراه باشید.

علت درد لیزر چیست

  • نوع اول پوست سفید و دارای کک و مک هستند. این افراد معمولا موهای بور و چشم های آبی دارند. به دلیل کم بودن رنگدانه ها در این نوع از پوست امکان سوختگی آن در زمان استفاده از اشعه ی لیزر وجود دارد.
  • نوع دوم سفید پوستانی هستند که موهای بلند یا خاکستری دارند و به دلیل مقاومت بیشتری که در برابر آفتاب دارند در زمان لیزر نیز امکان سوختن پوست در این افراد کمتر خواهد بود.
  • نوع سوم افراد گندمی هستند که موهای تیره دارند و به دلیل امکان آفتاب سوختگی بیشتر امکان سوختگی با لیزر نیز برای آن ها وجود دارد.
  • نوع چهارم افراد سبزه با موه های تیره هستند. درد لیزر در این افراد زیاد تجربه می شود.
  • نوع پنجم افرادی هستند که موهای فر و ضخیمی دارند. این افراد که به خصوص در جنوب کشور زندگی می کنند در هنگام استفاده از لیزر درد بیشتری را حس می کنند.
  • نوع ششم افرادی هستند که به اصطلاح به آن ها سیاه پوست می گویند. موهای زائد در این افراد با استفاده از دستگاه لیزر نیز از بین نمی رود.

لیزر در قسمت مختلف بدن

افرادی که جلسات لیزر را تجربه کرده اند برای قسمت های مختلف بدن میزان به خصوصی از درد لیزر موهای زائد را تجربه کرده اند، به همین دلیل با گذراندن چند جلسه از میزان دردی که در هر قسمت به وجود می آید، اطلاع کافی به دست می آورند.

درد لیزر موهای زائد در قسمت صورت به دلیل نازک بودن پوست به خصوص در برخی از قسمت ها بسیار بیشتر است. در قسمت هایی که پوست ضخیم تری دارد و استخوانی است این درد کاهش چشمگیری پیدا می کند.

برای انجام لیزر دست اصفهان با اطلاع از شرایط لیزر می توانید درد موجود در هر ناحیه را تحمل کنید. بهتر است بدانید در قسمت زیر بغل درد بیشتری نسبت به بازوها و ساق دست وجود دارد.

لیزر بیکینی به دلیل ضخیم بودن موها در این قسمت بسیار بیشتر از قسمت های دیگر بدن است. کم بودن نواحی که برای لیزر بیکینی انتخاب می شود، باعث شده است بتوان به راحتی این درد را تحمل کرد.

برای لیزر موهای پا نیاز به زمان بیشتری است شاید به همین دلیل باشد که برخی از افراد فکر می کنند درد بیشتری را تحمل کرده اند در صورتی که بعد از گذشت چند جلسه می توانید به سادگی این درد را تحمل کنید.

لیزر در قسمت مختلف بدن

هزینه لیزر شکم در اصفهان را می توانید از مرکز لیزر در اصفهان استعلام بگیرد. پوست شکم مقداری ضخیم است ولی به دلیل حساس بودن برخی از افراد ممکن است تحمل حرکت لیزر بر روی شکم خود را نداشته باشند.

درد لیزر موهای زائد

تاثیری که لیزر بر موهای زائد دارد بیشتر بستگی به سازش نوع دستگاه با پوست هر فرد است به همین دلیل نمی توان دردهای زیاد را به تاثیر بیشتر ربط داد. همانطور که ذکر شد نوع پوست و میزان تحمل درد در افراد نیز متفاوت خواهد بود به همین دلیل حتی برخی از افرادی که رنگ پوست بسیار روشن نیز داشته باشند، ممکن است در تحمل درد دچار مشکلاتی شوند. در صورتی که تحمل دردی را که اشعه ی لیزر به وجود می آورد را ندارید، بهتر است از متصدی دستگاه بخواهید درجه ی لیزر را کم کند. برای کم کردن این درد می توانید از پمادهای بی حسی نیز استفاده کیند، ولی باید پیش از انجام لیزر آن ها را پاک کنید. درد لیزر با گذراندن دوره های مختلف و نازک شدن موها به مرور کم می شود و مانند روزهای اول نیست.

نتیجه گیری

درد لیزر موهای زائد برای پوست های مختلف متفاوت خواهد بود. درجه های تیرگی و روشنی باعث احساس درد متفاوتی در دروه های لیزر است. پوست های تیره درد بیشتری را حس خواهند کرد و کم کردن درجه ی دستگاه نیز باعث تاثیر مستقیم بر درد ناشی از لیزر موهای زائد می شود. برای کم کردن این درد می توانید از راه کارهایی که مراکز مختلف اراده می دهند استفاده کنید. برای قسمت هایی که موهای نازک تری دارد، درد بسیار کم خواهد بود و در صورتی که از پمادهای بی حسی استفاده کنید تحمل درد راحت تر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.